Számlanyitás

Online számlanyitási lehetőség – magánszemélyeknek

Az alábbi linkre kattintva lehetősége van online is elindítani a számlanyitási folyamatot. A személyes azonosítás elvégzésére több lehetőséget is kínálunk:

1. Személyes megjelenés nélkül - bankszámla és számlavezető bank megadásával

Ebben az esetben a Concorde szerzi be a számlavezető banktól a szükséges információt, Önnek nincs további teendője. Az információ beszerzése 2-3 hetet is igénybe vehet.

2. Személyesen - a Concorde ügyfélszolgálatán megjelenve

Amennyiben fontos, hogy a számlanyitás azonnal megtörténjen. Ebben az esetben is javasoljuk a személyes adatok előzetes megadását az online számlanyitási lehetőséggel élve, mert így az ügyfélszolgálaton eltöltött idő néhány percre csökkenthető.

3. Postai úton - közjegyző által hitelesített dokumentumokat beküldve

Amennyiben a személyes vagy postai úton történő azonosítási módot választja, a számlanyitáshoz az alább felsorolt eredeti dokumentumok bemutatása vagy közjegyző általi hitelesítése szükséges:

- arcképes igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél)
- lakcímkártya
- adókártya

 

Számlanyitás jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező társaságok részére

Számlanyitásra ügyfélszolgálatunkon van lehetőség, az ehhez szükséges dokumentumok jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező társaságok esetén:

Normál belföldi cégeknek:


         - 30 napnál nem régebbi cégkivonat (cégbíróság vagy közjegyző által hitelesítve)
         - Aláírási címpéldány
         - Cégkivonatban szereplő képviselő arcképes igazolványa, lakcímkártyája, adókártyája

Egyéb közületeknek:


Kérjük előzetesen egyeztessen ügyfélszolgálatunkat a +36 1 489-22 02-es telefonszámon a számlanyitáshoz szükséges dokumentumok köréről.

Ha bármilyen kérdése merült fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba befektetési tanácsadóinkkal vagy ügyfélszolgálati munkatársainkkal a + 36 1 489-22 02-ás telefonszámon, illetve az concordetrader@con.hu emailcímen.